Studiesenteret inviterer til servicekurs

Kursinnhold:

Det å jobbe med folk krever ofte ”det lille ekstra” for å skape tilfredshet og den gode følelsen. Hva slags tilfredshet skaper lønnsomhet? Hvordan opptrer vi, og hvilket førsteinntrykk gir vi? Hvordan behandler vi kundene, og forstår vi deres ønsker og behov? logo-studiesenteret.jpgTrenger vi å jobbe med service, og hvordan står det til med norsk kundebehandling? Dette er blant de mange emnene på kurset.  Kurset gir en komplett verktøykasse for hvordan du kan begeistre dine kunder, og skape lojale kunder og oppdragsgivere.

Kursavgift:

Kr 1800,- som også dekker lunsj og forfriskninger.

Tid og sted:

  • Tid:   Onsdag 18. mai kl. 09.00 – 15.00
  • Sted: Huset Mot Havet

Seminaret foregår på videokonferanse og er et samarbeid med Studiesenteret.no

Påmeldingsfrist:

Bindende påmelding til ingrid@arenaelvenes.no innen 6.mai.